REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MOUNTAINMEAT.PL
§1 INFORMACJE PODSTAWOWE
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy działający pod adresem https://mountainmeat.pl prowadzony jest przez:
MOUNTAIN MEAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
z siedzibą: Binczarowa 142, 33-332 Binczarowa
NIP: 7343657826
REGON: 542070682
KRS: 0001180263
wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS w dniu 26 czerwca 2025 r.
Kontakt: tel. 733 135 300 / 574 778 999
E-mail: kontakt@mountainmeat.pl
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji dostaw, metod płatności, prawa do reklamacji oraz zasady przetwarzania danych osobowych.
- Produkty oferowane w sklepie są świeże, spożywcze i mają krótki termin przydatności do spożycia. Z tego względu zastosowanie mają szczególne przepisy dotyczące prawa do odstąpienia od umowy (§7).
- Klient może nawiązać kontakt z Sprzedawcą:
- pisemnie, wysyłając wiadomość na adres siedziby Sprzedawcy,
- za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres e-mai: …
- telefonicznie, pod numerem telefonu: …
- za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie Internetowym,
- za pośrednictwem komunikatora internetowego: …
- Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronie internetowej Sklepu internetowego. Promocje w Sklepie internetowym nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w Sklepie internetowym, w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na trwałym nośniku.
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
- Sprzedawca informuje, że w Sklepie Internetowym są wykorzystywane pliki cookies, szczegółowe zasady w tym zakresie określa odrębny dokument (dalej jako: „Polityka Cookies”) dostępna na stronach internetowych Sklepu.
- Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Dni robocze – dni od poniedziałku do czwartku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zawierająca Umowę sprzedaży;
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego;
- Koszyk zakupów – informacje na temat Produktów wybranych przez Klienta mających być przedmiotem Zamówienia;
- Newsletter – Usługa świadczona na rzecz Klienta poprzez przesyłanie na podany przez niego adres poczty elektronicznej zamówionej informacji handlowej;
- Opinia – wypowiedź Klienta odnosząca się do Produktu, Usługi lub wykonania Umowy;
- Produkt – towar prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
- Regulamin – niniejszy dokument;
- Sklep internetowy – system informatyczny wykorzystywany przez Sprzedawcę do prowadzenia działalności handlowej i usługowej, za pomocą którego prezentuje Produkty i Usługi w sieci Internet oraz przyjmuje Zamówienia, funkcjonujący w domenie https://mountainmeat.pl .
- Sprzedawca;
MOUNTAIN MEAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
z siedzibą: Binczarowa 142, 33-332 Binczarowa
NIP: 7343657826
REGON: 542070682
KRS: 0001180263
wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS w dniu 26 czerwca 2025 r.
Kontakt: tel. 733 135 300 / 574 778 999
E-mail: kontakt@mountainmeat.pl
- Umowa/Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów prezentowanych w Sklepie internetowym w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
- Usługa – usługa elektroniczna świadczona za pośrednictwem Sklepu internetowego przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży.
ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- Korzystanie z Usług jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny komputera lub innego urządzenia, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
- dostęp do Internetu,
- aplikacja do obsługi poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa w najnowszej wersji z włączoną obsługą Javascript oraz plików Cookies,
- program do odczytywania i zapisywania plików formatu PDF.
- Klient korzystający ze Sklepu internetowego zobowiązany jest do przestrzegania porządku prawnego, postanowień Regulaminu oraz w sposób mający na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, a w szczególności niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym, w tym rozpowszechniania w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam) oraz korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania.
USŁUGI
- Usługi świadczone przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego są bezpłatne.
- Każdy z Klientów ma możliwość przeglądania stron internetowych Sklepu oraz prezentowanych w nim Produktów i Usług, jak również składania Zamówień, a ponadto korzystania z następujących Usług:
- przechowywanie w Sklepie internetowym Koszyka zakupów,
- Newslettera,
- zamieszczanie i udostępnianie Opinii.
- W celu przesyłania Newslettera należy przekazać Sprzedawcy prawidłowy adres poczty elektronicznej.
- Umowa o świadczenie Usług jest zawierana na czas nieokreślony i ulega rozwiązaniu z chwilą jej wypowiedzenia przez Klienta lub skorzystania z opcji systemowych pozwalających usunięcie z listy subskrybentów Newslettera. W przypadku świadczenia Usługi Opinii, umowa zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą jej dodania.
- Usługa Koszyka zakupów jest świadczona przez czas określony, do momentu złożenia przez Klienta Zamówienia na Produktu zapisane w Koszyku lub usunięcia Produktów z Koszyka.
- W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
§2 PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY
- Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny nie stanowią oferty, a jedynie zaproszenie do składania ofert.
- Warunkiem złożenia Zamówienia oraz zawarcia Umowy jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego stanowi ofertę i wiąże Klienta od momentu potwierdzenia otrzymania przez Sprzedawcę Zamówienia do upływu terminu zapłaty w nim określonego.
- Zamówienia można składać wyłącznie przez stronę internetową https://mountainmeat.pl
- Złożenie zamówienia następuje poprzez:
- dodanie wybranych produktów do Koszyka zakupów,
- wypełnienie formularza Zamówienia,
- zaakceptowanie Regulaminu,
- dokonanie płatności przez system CashBill.
- Klient zobowiązany jest do podania danych niezbędnych do realizacji zamówienia, tj.: imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia określa jego przedmiot.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji.
- Po zawarciu Umowy a przed jej wykonaniem Sprzedawca przesyła Klientowi na podany adres e-mail wiadomość stanowiące potwierdzenie Zamówienia, wskazujące co najmniej:
- strony Umowy,
- nazwę, cenę i ilość Zamówionego Produktu lub Produktów,
- sposób i termin płatności,
- sposób, termin i koszt dostawy,
- łączną cenę do zapłaty,
- istnienie i treść gwarancji na Produkt lub Produkty oraz
- Regulamin wraz z załącznikami.
§3 CENY I FORMY PŁATNOŚCI
- Prezentowane na stronach Sklepu internetowego, ceny Produktów zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
- Klient może wybrać następujące metody płatności za Zamówienie:
- przelew online,
- BLIK,
- szybkie przelewy bankowe.
- Płatności obsługiwane są przez operatora CashBill S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Sobieskiego 2, 40-082 Katowice, NIP: 6292410801, REGON: 241048572, KRS: 0000323297
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia płatności.
§4 DOSTAWA I KOSZTY DOSTAWY
- Sprzedawca realizuje dostawę Produktów objętych Zamówieniem na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Produktów:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej,
- odbiór osobisty w punkcie odbioru osobistego Sklepu internetowego.
- W przypadku istnienia ograniczeń dotyczących dostaw, Sprzedawca przekazuje w jasny i czytelny sposób informację o takich ograniczeniach na stronach Sklepu internetowego.
- Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska, poprzez system integracyjny Furgonetka.
- Sprzedawca na stronie internetowej Sklepu informuje Klienta o wysokości opłat za dostawę Produktów. Koszt dostawy obejmuje specjalistyczne opakowanie zapewniające świeżość i bezpieczeństwo produktu
- Dostawa realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zamówienia złożone do godziny 9:00 danego dnia roboczego są wysyłane następnego dnia roboczego, o ile nie przypada on przed dniem świątecznym lub ustawowo wolnym od pracy.
- Sprzedawca realizuje wysyłki od poniedziałku do czwartku. Nie realizujemy wysyłek w dni poprzedzające dni wolne od pracy/święta, by zapewnić świeżość towaru.
- W przypadku braku danego produktu lub niemożności realizacji Zamówienia, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany i jest uprawniony:
- zaakceptować późniejszy termin realizacji,
- zmodyfikować zamówienie,
- anulować zamówienie i otrzymać zwrot środków.
- Jeżeli dla Produktów objętych Zamówieniem przewidziano różne okresy realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród wskazanych, zgodnie z pkt. 6 powyżej.
- Klient otrzymuje wraz z Produktem paragon lub fakturę – zgodnie z wyborem, dokonywanym w trakcie składania Zamówienia.
§5 REKLAMACJE
- Sprzedawca zobowiązuje się przekazać Klientowi Produkty niezawierające wad w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie Regulaminu, można kierować do Sprzedawcy:
- na adres: MOUNTAIN MEAT Sp. z o.o., Binczarowa 142, 33-332 Binczarowa,
- telefonicznie, pod numerem telefonu:
- +48 733 135 300
- drogą elektroniczną przesyłając wiadomość na adres e-mail reklamacje@mountainmeat.pl/,
- wykorzystując dostępny w Sklepie internetowym formularz kontaktowy.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- Reklamacje dotyczące korzystania ze Sklepu, świadczonych w nim Usługi oraz funkcjonalności można kierować do Sprzedawcy, w sposób wskazany w pkt. 3 powyżej, wskazując w reklamacji imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
- W przypadku reklamacji Usług, o których mowa w pkt. 6 powyżej, Sprzedawca rozpatrzy je w terminie do 30 dni.
§6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Zgodnie z art. 38 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów spożywczych ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia.
- W związku z powyższym, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
§7 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klientów jest MOUNTAIN MEAT SP. Z O.O.
- Sprzedawca może zbierać podane przez Klienta dane osobowe, w tym w szczególności dane podane w trakcie składania Zamówienia i w celu jego realizacji.
- Dane osobowe zbierane przez Sprzedawca są przetwarzane zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm) i ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).
- Sprzedawca dochowuje najwyższych starań w celu ochrony prywatności przekazanych mu danych i w tym celu stosuje odpowiednie środki fizyczne, techniczne, informatyczne i organizacyjne.
- Sprzedawca przetwarzana dane osobowe wyłącznie na podstawie upoważnienia do przetwarzania danych oraz wyłącznie w celu realizacji Zamówienia lub Usługi, oraz archiwizacji danych, jak również w innych celach określonych w Regulaminie.
- Podanie przez Klientów danych osobowych jest dobrowolne. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych, poprawiania ich, jak również żądania do Sprzedawcy ich usunięcia. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych Klienta wyłącznie w przypadku, gdy Klient naruszył swoim zachowanie w Sklepie internetowym obowiązujące przepisy prawa lub postanowienia Regulaminu, a zachowanie danych osobowych Klienta przez Sprzedawcę jest niezbędne do ustalenia odpowiedzialności Klienta oraz okoliczności takiego naruszenia.
- W celu realizacji Zamówienia lub świadczenia niektórych Usług, Sprzedawca może dokonać powierzenia danych osobowych Klienta innym podmiotom, w tym w szczególności CashBill, DPD/Furgonetka w celu realizacji Zamówień.
- Podanie przez Klientów danych osobowych jest dobrowolne. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych, poprawiania ich, jak również żądania do Sprzedawcy ich usunięcia. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych Klienta wyłącznie w przypadku, gdy Klient naruszył swoim zachowanie w Sklepie internetowym obowiązujące przepisy prawa lub postanowienia Regulaminu, a zachowanie danych osobowych Klienta przez Sprzedawcę jest niezbędne do ustalenia odpowiedzialności Klienta oraz okoliczności takiego naruszenia.
8 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Wszelkie spory wynikające z Umowy lub świadczenia Usług w Sklepie internetowym mogą zostać rozstrzygnięte w toku mediacji lub przez sąd polubowny.
- Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń:
- jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
- jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
- może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów;
- może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym prawa własności intelektualnej do nazwy, domeny, strony internetowej, logotypu należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
- We wszelkich sprawach wynikających z umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem nie będącym Konsumentem zastosowanie mieć będzie prawo polskie.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Sprzedawca obowiązany jest powiadomić Klienta o wszelkich zmianach niniejszego regulaminu:
- na stronie głównej Sklepu internetowego oraz
- drogą elektroniczną na adres e-mail, jeżeli Klient zamówił przesyłanie informacji handlowych.
- Powiadomienie będzie zawierać zestawienie zmian i termin ich obowiązywania, przy czym termin ten nie będzie krótszy niż 14 dni od daty powiadomienia.
